12 oktober 2006

Petter Pradesh

Tänkte ägna ett inlägg åt att tipsa om en helt formidabel blogg, det händer ju allt för sällan. Passande nog är det min gode vän Petter Falks blogg jag snackar om. Det är nämligen så att denne Petter befinner sig i Indien, närmare bestämt i Varanasi, där han enligt egen beskrivning "utvidgar sitt medvetande och skriver en D-uppsats i religionsvetenskap". Han reste till detta kontrasternas rike i augusti och startade webbloggen i samma veva. Mycket rolig, underlig och ibland sentimental läsning. Allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Magnus!
Fan kul att du hittade till min blogg via dagens skiva, världen är liten ibland... Är det du som är appe apa där eller? ;)
Ja, även jag följer Petters äventyr med spänning.
Det verkar vara en trevlig blogg det här, jag ska läsa lite närmare när jag har mer tid.