22 juli 2006

Det som inte sagts

Tre tillägg till några gångna inlägg:
  1. Resan till Mars fortsätter - Amputechture är såklart en helt förträfflig skiva, om detta inte framgick. Nu har den fått växa något dygn också, då släpper den aldrig taget. In the end they just scared me to make you come out.
  2. Blod, svett och synthpop - Glömde nämna att jag ju mötte på både Terje och Anders från årskursen över oss (den som tog examen nu i vår) när jag var på Arvikafestivalen. Anders bodde några tält bort, Terje kom fram och hälsade under Khomas konsert. Han fotade med en kamera som hade objektiv större än min underarm.
  3. Without further ado - Glömde säga att man såklart får ta med sig massor av människor! Det är inte jag som äger Klarälvens strand, det vet väl allihop? Så kom alla, kom många! Roligt ska vi ha! Man kan supa utan att ha roligt, som vi brukar säga, men det gäller när som helst utom nu!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fest!

Jag tror mej har funnit den magiska föreningen som borgar för lyckat kalas. Den består av tre delar som vardera utgör viktiga beståndsdelar i det som utgör god fest. DOCK, DOCK, DOCK: Vill ni ta del av den, måste ni IN PERSON tråckla den ur mej. Och det är när jag själv redan tagit del av de n magiska mixturen. I like you, do you like me? G'natt. Förresten, Markus fick knulla. Emma E också.

Anonym sa...

Nu ska ja se på Borat. Borat och rostat brot.

Karin sa...

Grattis! En dag försent. Hoppas födelsedagen var bra.

Unknown sa...

Icke, grattis på helt korrekt dag! Festen steg enbart igår eftersom jag ju börjar jobba 7 imorgon. Tack och tack!

Anonym sa...

Magnus, kan du inte ta bort mitt inlägg där. Iaf efter g'natt. Jag har inte riktigt belägg för vad jag skrev.