4 februari 2006

Ska saker och tinga börja ordna upp sig nu?

[Konversation över ICQ]
Tobbe: Hur går det med bananerna?
Jag: Bara bra än så länge. Magen är lite obekväm. Bananerna och mina kaffevanor vet du...
Tobbe: Du försöjer halva Colombia du. "Transporto specialo por señor Magnus", säger just nu en glad herre med mustasch.
- Bara kokainet som fattas då, Tobbe?

Det vore otroligt om det är sant, men kanske har jag äntligen börjat få ordning på några av sakerna som behöve ordnas. Idag ringde jag runt angående fotoreportaget. Kom på att det ju skulle kunna göra sig grymt bra på bild att fotodokumentera hos någon av tatuerarna på stan, och de på UmeSkinArt var väldigt tillmötesgående. De ska ringa mig på måndag och som jag förstod det ska de till och med ordna så att jag får vara med och fotografera när de har en kund hos sig. Det sistnämnda kanske bara är ett resultat av min flyktiga fantasi, men den måste också få sitt fria spelrum lite då och då.

Har börjat märka allt större fysiska förändringar till följd av bananerna. Främst tror jag det beror på det gungande blodsockret och din lite låga energitillförseln mot vad jag är van. Men annars så mår jag hyvens och fick även höra idag att jag trots min situation verkade vara väldigt glad till mods. Så det är väl ett gott tecken om något antar jag, särskilt med tanke på att jag i dagarna inte nödvändigtvis alls kännt mig så väldigt glad till mods. Men med tanke på hur ofta jag ser bekant folk nuförtiden så tar jag vara på varje sekund förstår jag.

Nu sömn. Imorgon fest?

74 h 48 min, 39 bananer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Brukar man inte gömma kokain i kaffe? De gör de i alla fall i "Snuten i Hollywood II" om jag inte minns fel. Jag funderar Ume vs. Hollywood ...

Unknown sa...

Good point... Även om man kanske inte alltid ska skaffa sig sin kunskap från Eddie Murphy... :)

Anonym sa...

Allt jag kan har jag lärt mej från Eddie Murphy. Och Woopie Goldberg. Och Steve Martin. TV3 kort sagt.