20 december 2005

Han får aldrig sin klänning klar

Vafan gör'u, dra tillbaka förhuden!
- Karlstadskille blir nästan nerpissad av Josef inne på Nöjesfabrikens damtoalett.

Det blev en riktigt rolig helg till slut. Spelningen i fredags var bra och sällskapet var roligt. Från början var det tänkt att jag och Tobbe även skulle gå på tanktömningen på Kåren på lördagen, men det ebbade ut i en slapp kväll hemma hos Petter istället. Min kropp var helt slutkörd av hoppande och etanolkonsumtion. Hos Petter satt han, jag, Tobbe, Josef, Markus och broder Daniel och tittade på Charles Bronson-rullen som gick på TV och skrattade åt så gott som allt vi pratade om.

Det lider mot jul och jag börjar bli alltmer stressad. Inte över julhandlandet, det har jag ordnat med så gott som helt. Det som betrycker mig alltmer är skolarbetet. Dels är jag inte helt klar med restuppgiften jag fick för att frånvara i fredags, dels så vet jag inte hur jag ska ta mig tid med uppfiften som ska vara klar den 3:e januari. Jag får nog ta och dedikera åtminstone en av mellandagarna till skolan så jag har den biten ur världen.

Nu fortsätter skrivandet och kaffedrickandet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Guess who just got back today?
That wild-eyed boy that had been away.
Hasn’t changed (too much), but has much to say.