Punger till Robin: Åh, sparar du också småpengar i en burk?
Jag: Det gör jag också. Jag kallar den för "Reskassan".
Punger: Jag kallar den "Småpengar på burk".
- Yeah, well...
God jul på er allihop! Nu sitter jag några timmar in på julaftonen. Ännu är mitt huvud ångesttyngt av skolarbetet bredvid tangentbordet som hånflinar mig i ansiktet. Fast jag blir så illa tvungen att försöka släppa allt sånt nu, för annars blir min jul förstörd av att jag bara sitter och tänker på det. Julafton och -dag ska jag helt ägna åt att må bra och umgås med vänner och bekanta.
Nu ska jag packa den sista klappen. Må väl!
Full Spectrum Warrior
15 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar