Med anledning av Michael Jacksons bortgång kändes det inte mer än rätt att presentera hans roll i min uppväxt. Om jag minns rätt så fick jag plattan i present, men om det var julafton 1991, eller min åttaårsdag året därpå, förbigår mitt minne totalt. En sak är däremot säker; vinylnålen har nog närmast rivit sönder förstasingeln Black or White, som gick på repeat ett otal gånger under kvällarna som följde. Den utgör första spåret på andra sidan.
Full Spectrum Warrior
16 timmar sedan

1 kommentar:
Spelade också sönder den. Överdriver nog inte när jag påstår att jag lyssnade på den 15 ggr på en dag. Töligt att han gått bort. / D.Thörne
Skicka en kommentar