5 juni 2009

Återkommande flimmer


Training grounds
Originally uploaded by Nemralis
Av många anledningar, men kanske främst av kombinationen återuppväckt intresse för analogt foto i lavinfart och tveksamma användarrättigheter på communitys, så har jag blivit en sann Flickr-nörd! Sidan är min klart mest välbesökta under den gångna veckan, många timmar går åt att utforska bilder från hela världen.
Får ni tid till övers så får ni gärna besöka min s.k. photostream på Flickr. Där publicerar jag, förutom bilderna ni sett här på bloggen, såväl gamla som nya guldkorn. Som lockbete skickar jag med min för tillfället mest välbesökta bild!

2 kommentarer:

Den Lekande Människan sa...

Cool bild! Lite Modesty Blaise-feeling över den =)

Unknown sa...

Tack, det var en väldigt passande kommentar! Kika gärna lite på mina andra grejer och kommentera. Vet inte om man själv måste vara medlem på Flickr för att kunna göra det direkt på sidan, dock...