11 mars 2007

Tack och bock!

Va!? Har du inte sett original-Motorsågsmassakern? Det är ju som att inte ha läst Räddaren i nöden.
- Stefan på kulturmission.

Tiden på VF har varit givande, lärorik och skitrolig, på ren svenska. Riktigt kul människor man fått jobba med. Nu ska man väl hålla tummarna för att det blir några veckor där även i sommar.

I lördags var mina sista grejer för denna gång med i tidningen. Bland annat mitt reportage till examensjobbet, som jag även fick redigera själv. Har ni inte tillgång så får ni dock nöja er med nätversionen. Totalt var det ungefär tre och en halv sida som pryddes med mina texter, så det kändes som en fin avslutning på den här tiden. Fick också göra en gästlista på Stefans dvd-sida, blev såklart ett gäng tyska rullar.
Sitter nu hemma hos Niklas, imorrn förmiddag flyger jag till Umeå. Och på fredag tar jag mitt kappsäcksklängande till globala nivåer. Livet hittar alltid nya sätt att överraska mig.

Inga kommentarer: