6 februari 2007

Headline galore!

Veckans första två dagar har bjudit på lika många klockrena rubriker.

Metro, måndagen den 5 februari: Stellan Skarsgård har blivit intervjuad för nöjessidorna, där han pratar om samarbetet med både Milos Forman och Natalie Portman i den nya storfilmen Goya's Ghost.

Rubrik? Skarsgård pratar Goya.

Värmlands Folkblad, tisdagen den 6 februari: Vid en seminariedag i Årjäng föreläser Bertha Ragnarsdottir för 300 anställde inom äldreomsorgen, hur man ska ta hand om dementa patienter.

Rubrik? En demensdag att minnas.

3 kommentarer:

Mård sa...

Hej Magnus! Demensrubriken fick mig att sätta mitt te i halsen=) Guld! Hoppas du har det bra i mörka skogen!

Anonym sa...

Haha! Shit, vilka roliga rubriker. Dit har man långt än känner jag... Imorgon börjar radiosändningarna. Djävulens avkomma som jag vill kalla det. Min är på fredag. Nervigt värre! Fy. Ha det bra nu. Kram kram!

Unknown sa...

Märit---> Haha! Ja, jag tror morgonmötet försenades med 10 minuter för att alla skulle skratta färdigt. Imorgon bär det av till Ekshärad/Hagfors-trakterna. DET är mörka skogarna det.

Vera---> Hade min sändning på fredagen med. Först ut på sista dagen. You'll do just fine, det är bara roligt när man väl är igång!