5 september 2006

Sleep tight, grin bright

Jag: Fan, jag är så jävla okreativ. Har varken börjat på artikeluppgiften eller frilansjobbet, och så har jag inte skrivit i bloggen på över en vecka.
Andreas: Jag hör ju att du behöver en rejäl bläcka ikväll som katalysator.
- Terner vet vad som är viktigt här i livet.

Mycket nu. Eller egentligen inte, vi har bara fredagen schemalagd den här veckan och livet kunde inte vara slappare. Men skolstarten har inte ryckt tag i mig än, så jag har hittills hållit inne på allt arbete. Tills på torsdag ska jag till en skoluppgift ha skrivit en artikel om keramikutbildningar och för universitetets hemsida en artikel om Dammplasket. Blir att pressa en heldag imorgon i telefonen och på campus.

I övrigt så håller jag på att försöka fixa ackreditering till filmfestivalen. Får beslutet ikväll eller imorgon. Ska isåfall bl.a. recensera avslutningsfilmen World Trade Center i kommande Vertex om allt går rätt till. Blir det inget med det så kommer jag ändå köpa totalkortet och se en herrans massa film. Det gjorde jag förra året och det var jäkligt värt pengarna. 20-25 rullar, varav ungefär 15 var klart sevärda. Och en massa annat runt omkring. De e najs.

Inga kommentarer: