27 augusti 2006

You start me up

Världens två värsta friidrottsnationer gör upp om vilka som är näst sämst.
- Johan om Finnkampen.

Imorgon är det dags att öppna skolböckerna igen. Det har varit skönt att slappa efter en lång arbetssommar. Den gångna veckan har jag bara varit lat. Har tagit det lugnt varje dag, med undantag för en liten utgång igår med Tomas och Terner. Det verkade inte vara så mycket mer som hade öppet i närheten än Corona, så vi hamnade där och gled runt.

Förutom det så har jag största delen av helgen funderat över vad den kommande terminen kan ha att dela med sig av. Förhoppningsvis blir det mycket aktiviteter med klassen under såväl helger som veckor, för i vår är det praktik och exjobb som hägrar. Då är det inte säkert att man kommer få se alla med lika jämna mellanrum. Fast allt sånt är ju en senare fråga, till att börja med ska det bli kul att göra det mesta av hösten som stundar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Visste inte riktigt var jag skulle skriva (kollade efter en vanlig gästbok men såg ingen) - så det fick bli på första (sista? hehe) blogginlägget i bloggen!

Angående 100 höjdare så kan det ju inte bli sämre hehe ;) Men jag hoppas de gör nått bra av de hela nu, för de ÄR roliga normalt! Lite barnslig brutal humor (ibland mer pinsam än kul..) men skrattretande för det mesta..

Såg att du gillade filmer, kan relatera till det (kanske är därför jag har en filmsajt också ja haha) - fördriver gärna tiden framför en bra film (ska tillägas att jag inte är så förtjust i äldre filmer dock).. du får gärna kika in på den sidan med om du vill (om du tycker jag gör smygreklam - så är det inte min mening.. editera gärna messet isf.. men länken är http://moviez.se )

Ha en trevlig dag/natt MVH Sandra

Unknown sa...

Nä, det gör inget alls. Ska kolla in sidan med detsamma!