21 juni 2005

Volley vous?

Pungen hänger som fan när man har blöjkalsonger som mina på sig.
- Tobbe Norén

Resultat från en afton beachvolleyboll med kompisarna: Sand i samtliga kläder och kroppsöppningar, slitna knän samt en sprängande smärta i skenbenet från en kollision med nätställningen (som bestod av två inte särskilt användarvänliga grenar och ett gäng stenar). Nåja, roligt var det i vilket fall.

Är fortfarande hes efter helgens festande. Fast med lite tur är det helt borta imorgon. Hostan och allergin får jag nog kämpa ett tag till med dock.

Har varit till ICA i Ekshärad och fått mig mitt arbetsschema också. Allt ser jättebra ut förutom att de har satt mig i arbete under Arvikafestivalen. Jag påpekade detta för min chef, Lars "kommer imöra" Jansson, då han pratat om att det inte borde vara några problem att ordna ledigt där, så han ska se vad han kan ordna. Han är en riktigt kul chef faktiskt, han brukar berätta festival- och konsertminnen från sin egen ungdom på kafferasterna.

Inga kommentarer: