[Två killar går runt i en ICA-butik. Plötsligt griper den ene tag i en handfull choklad och lägger det i innerfickan på sin jacka.]
Kille 1: Vafan gör du?
Kille 2: Alltså seriöst, jag snattar bara när jag inte har pengar!
Full Spectrum Warrior
15 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar