28 mars 2007

Tillbaka på bekant mark

Det måste vara det sämsta beslut som någonsin har fattats i Sveriges historia.
- Min bror Daniel angående när Darkwing Duck förbjöds i svensk TV.

Frustration. Någon underlig nätverksinställning hemma hos Daniel gör att jag inte kommer in på Blogger för att skriva mina inlägg. Sitter och får ner några rader hemma hos Hanna och Tobbe nu, men ska strax fånga bussen.

Det jag hinner säga just nu är att jag är hemma på svensk mark igen. Kom till Karlstad runt 22:00 på lördag kväll, nästan exakt 24 timmar efter att jag satt mig på tunnelbanan ut till JFK Airport. New York-resan fick en värdig avslutning, mer om det berättar jag så fort jag lyckats klura ut de där inställningarna och kan ta mig tid.

Så länge ska jag passa på att be om ursäkt att jag inte skickat vykort eller liknande till någon under min vecka hemifrån, har varit lite väl många saker som haft högre prio. Och handen på hjärtat, är det inte både äckligt turistigt och in your face med glansiga bilder på posten?

Inga kommentarer: